Організаційно – методичний
напрям творчої діяльності:
- збираю, опрацьовую і використовую педагогічну інформацію,
необхідну для розв’язання професійних завдань;
- постійно працюю над
удосконаленням існуючих методик (навчальних, виховних, корекційних) та шукаю
нові шляхи, методи навчання дітей;
- спонукаю батьків до
ознайомлення зі спеціальною літературою, методичними рекомендаціями;
- формую власний стиль
професійної діяльності;
- приймаю участь в
шкільному психолого-медико-педагогічному консиліуму (ПМПК), який забезпечує
комплексне психолого-педагогічне та медико-соціальне вивчення розвитку кожної
дитини;
- беру участь в роботі
методичного об’єднання вчителів початкових класів, який є одним із важливих
складових безперервної педагогічної освіти;
- очолюю роботу
спецсемінарів школи;
- займаюсь
самовихованням, самопізнанням, щоб істотно поліпшити свою педагогічну
діяльність, зрости як особистість, досягти у своїй праці більш значущих
результатів.
Зміст методичної роботи
як відповідального за спецсемінари школи
Організаційно – методичний напрям моєї педагогічної діяльності полягає
в підготовці та проведені спеціальних шкільних семінарів.
Шкільні спецсемінари ставлять за мету:
-
Поліпшити
знання педагогічних кадрів працюючих в спеціальному
загально-освітньому навчальному закладі в системі корекційно-розвиваючого
навчання учнів з особливими освітніми
потребами;
-
Надати допомогу педагогічним працівникам в питаннях:
- розв’язання актуальних проблем навчального-виховного
характеру в системі спеціального навчання учнів з особливими освітніми потребами;
- здійснення корекційно-розвивальної та
компенсаторно-реабілітаційної роботи;
- особливості дітей класів інтенсивної
педагогічної корекції та учнів з порушеннями розумового розвитку;
- створення ефективних умов для забезпечення інтелектуального,
соціального, морального й фізичного
розвитку кожної дитини;
- організації корекційно-пізнавальної роботи в плані корекції
окремих психічних процесів,
психофізичного стану, пізнавальної діяльності, труднощів
у навчанні і вихованні обумовлених потребами педагогічної практики;
-
Сприяти самостійній роботі вчителів та вихователів над
вивченням основ дефектологічних знань, спеціальної психології, колекційної
педагогіки, виробці спеціальних вмінь та навичок;
-
Звернути увагу педагогічних кадрів на необхідність
удосконалювати своє професійне майстерство в галузі навчання і виховання учнів з особливими освітніми потребами;
-
Стимулювати творчі пошуки вчителів, вихователів педагогічних
інновацій та шляхів їх впровадження у педагогічну діяльність як передумову
підвищення професійної активності педагогів.
Тематика спецсемінарів школи
Проблемна тема школи
на 2012 -2017 навчальний
рік
«Формування здоров’язберігаючої компетентрості в
системі Програми супроводу учнів з особливими освітніми потребами»
План роботи спецсемінару
на 2012 – 2013 н.р.
Тема року: «Корекція
порушень моторики, фізичного розвитку у школярів з особливими освітніми
потребами в умовах навчально-виховного процесу»
№
|
Зміст діяльності
|
Час виконання
|
Відповідальний
|
1.
|
Заняття 1: Азбука
здоров’я
Здоров’я. Здоровий спосіб життя.
|
Жовтень
2012
|
Богданова Я.Ю.
|
2.
|
Здоровий учитель як
найважливіший чинник охорони і зміцнення здоров’я учнів.
|
Самойленко В.В.
|
|
3.
|
Аналіз тестування на тему «Як
ти відносишся до свого здоров'я.
|
Кобец Л.В.
|
|
4.
|
Фільм «Складові образу життя»
|
Абрамова Т.П.
|
|
5.
|
Практичне заняття в спортивном залі “Старт
здоров’ю і позитивним емоціям”
|
учителі фіз. виховання
|
|
1.
|
Заняття 2: Соціально-педагогічні
чинники, що впливають формування порушень опорно-рухового апарата.
Особливості стану здоров’я
учнів спеціальної школи “Оберіг” .
|
Січень
2013
|
Гончарова І.Ю.
|
2.
|
Етіологія порушень ОДА у дітей:
-
ендогенні,
екзогенні чинники ;
-
фізіологічні,
анотомічені особливості зростаючого організму
|
Євсеєнко В.С.
|
|
3.
|
Фільм «Гіподинамія, гіпокінезія
їх вплив
на організм людини.
|
Абрамова Т.П.
|
|
4.
|
Практичне заняття. Програмно-методичні
рекомендації учителів фізичної культури з профілактичних захворювань ОДА.
|
Дубінець І.Н.
|
|
1.
|
Заняття 3. Профілактика ОДС
Девіз:
Правильная постава шлях до здоров’ю.
Анатомічні та фізіологічні особливості ОДС, правильної постави.
|
Березень
2013
|
Тимошенко Н.Я.
|
2.
|
Види
неправильної постави.
|
Гончарова І.Ю.
|
|
3.
|
Фільм про
систему Базарного. «Врятуємо дітей»
|
Абрамова Т.П.
|
|
4.
|
Практичне заняття. Профілактика ОДС по системі В. Базарного.
|
Ємельягнгко І. В.
|
План роботи спецсемінару
на 2013 – 2014 н.р.
Тема року: «Корекція
порушень зору у школярів з особливими освітніми потребами в умовах
навчально-виховного процесу»
№
|
Зміст діяльності
|
Час виконання
|
Відповідальний
|
1.
|
Заняття 1: Психолого-педагогічна корекція розвитку школярів з
особливими освітніми потребами (на основі заняття фізичними вправами в умовах
загальногоосвітньої школи)
Методологічні основи взаємозв’язку фізичного та психологічного розвитку дітей.
|
Жовтень 2013 року
|
Кобец Л.В.
|
2.
|
Теорія і практика використання фіз. вправ, як засобів
корекції учнів з особливими освітніми потребами в умовах навчально-виховного
процесу.
|
Тиховська Н.М.
Павлюк Е.В.
|
|
1.
|
Заняття 2:
Зір та діти. Орган
зору та його особливості. Причини захворювань.
Стан зору шкільників за теперішніх часів і його
взаємозв’язок із рівнем фіз. розвитку. Причини появи виникнення проблем із
зором.
|
Січень 2014року
|
Абрамова Т.П.
|
2.
|
Анатомо-фізіологічна характеристика зорового
аналізатора, будова, функції, оцінка та види порушень зору.
|
Панченко О.Н.
|
|
3.
|
Стан зору учнів нашої школи.
|
Гончарова І.Ю.
|
|
4.
|
Фільм про очі, зір, захворювання.
|
Абрамова Т.П.
|
|
Заняття 3. Профілактика порушень зору у школярів засобами фізкультурно-оздоровчої
діяльності.
Дати відповіді на запитання: Як забезпечити своєчасну
профілактику захворювань очей учнів в школі та удома?
Що можливо зробити в школі та в домашніх умова, щоб
захистити дитину від збільшення короткозорості і зберегти зір?
|
Березень 2014 року
|
||
1.
|
Шляхи попередження і корекції проблем із зором :
-
профілактика
захворювань очей;
-
тренування зору,
ефективні вправи різні види гімнастики; знаття напруги
|
Слободенко Л.А.
|
|
2.
|
Аналіз методик профілактики порушень зору (кольородіагностика,
кольоролікування).
-
“Технологія вільного
розвитку дітей” за системою В.Ф. Базарного
|
Сапа Н.М.
|
|
3.
|
Фільм «Техніка вільного розвитку дітей» за системою
В.Ф.Базарного»
|
Абрамова Т.П.
Сапа Н.М.
|
|
4.
|
Практичні
заняття. Робота в групах.
|
Олійник С.М.
Олійник Ж.А.
Герговьска О.В.
|
План роботи спецсемінару
на 2014 – 2015 н.р.
Тема року: «Дитячий
аутизм. Гіперактивні діти. Важкі діти»
№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Час діяльності
|
Відповідальний
|
Заняття1. «Психологічне та
соціальне супроводження дітей з емоційними розладами»
|
|||
1.
|
Діти з особливими освітніми потребами.
|
Жовтень
2014року
|
Абрамова Т.П.
|
2.
|
Діти з аутизмом.
|
Зарубіна О.Є. Макарова С.Г.
|
|
Заняття2. «Психологічне та соціальне супровадження
поведінки та діяльності»
|
|||
1.
|
СДВГ – сіндром дефіцита уваги з
гіперактивностью
|
Січень
2015року
|
Міняйло О. О.
|
2.
|
Гіперактивна дитина у школі.
|
Штепа Я. Ю.
|
|
3.
|
Практична частина ігри та корекційна робота з
гіперактивними учнями.
|
Семененко Т.В.
|
|
4.
|
Практичне
заняття. Робота в групах.
|
Зінченко С.О.
Олейник Л,В,
|
|
Заняття3. «Технології виховання»
|
|||
1.
|
Сутність, цілі, завдання, принципи та методи виховання
учнів спеціальної корекційної школи.
|
Березень
2015року
|
Павлюк Є.В.
|
2.
|
Особливості роботи з важкими дытьми. Шляхи подолання
проблем.
|
Гурковська І.А.
|
|
3.
|
Як боротися з дітячими капризами не караючи, не
наказуючи.
Фільм. Методи виховання.
|
Кобец Л.В.
Абрамова Т. П.
|
|
План роботи спецсемінару на 2015 - 2016 н.р.
Тема року: «Діти
з порушенням мовлення»
№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Час діяльності
|
Відповідальний
|
Заняття1. «Діти з порушенням мови»
|
|||
1.
|
Своєрідність розумової та мовної діяльності учнів з
проблемами в розвитку.
|
Жовтень
2015року
|
Кобець Л.В.
|
2.
|
Психолого-педагогічна класифікація мовних порушень.
|
Косинська Т.Г.
Павлюк Е.В.
|
|
Заняття2. «Письмові порушення мовлення»
|
|||
1.
|
Труднощі навчання читанню учнів спеціальної
(колекційної) школи. Дислексія.
|
Січень
2016року
|
Кліменко О.І.
|
2.
|
Труднощі навчання письму учнів спеціальної
(колекційної) школи. Дисграфія.
|
Смаліна Є.А.
|
|
3.
|
Фільм «Зірочки на землі»
|
Абрамова Т.П.
|
|
4.
|
Практичне заняття. Корекційна та розвиваюча робота,
спрямована на підвищення рівня розвитку навиків читання та письма учнів
спеціальної (колекційної) школи.
|
Зінченко С.О.
Олейник Л,В,
|
|
Заняття3. «Усна мова. Порушення усної мови»
|
|||
1.
|
Мовні порушення, пов’язані з ураженням нервової
системи. Афазія. Алалія. Дизартрія.
|
Березень
2016року
|
Холоша Ю.В,
|
2.
|
Мовні порушення, пов’язані з функціональними змінами
нервової системи. Заїкання. Мутизм.
|
Моісевич К.І.
|
|
3.
|
Мовні порушення, пов’язані з дефектами артикуляційного
апарату. Механічні дислалії. Ринолалія.
Соціально- психологічні причини усного мовного
порушення.
|
Павлюк Е.В.
Косинська Т.Г.
|
|
План роботи спецсемінару на 2016 - 2017 н.р.
Тема року: «Корекційно–оздоровча робота у спеціальній
школі-інтернаті»
№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Час діяльності
|
Відповідальний
|
Заняття1. «Корекційно-реабілітаційний напрям
навчально-виховного процесу у
спеціальній школі–інтернаті»
|
|||
1
|
Основи теорії корекційної роботи.
|
Жовтень
2016року
|
Боровенська О.М..
|
2
|
Корекційно-розвиваюча робота в навчально-виховному
процесі спеціальної
школи–інтернаті.
|
Леоненко Н.М.
|
|
3
|
Корекційний розвиток. Корекційно-розвиваючі заняття.
|
Кобець Л.В.
|
|
4
|
Практичне заняття.
|
Самойленко В.В.
Зарубіна О.О.
Кобець Л.В.
|
|
Заняття2. «.Здійснення
корекційно – здоров’язберігаючого навчання у
спеціальній школі – інтернаті»
1
|
Специфіка навчання учнів з
особливими освітніми потребами у спеціальній школі– інтернаті.
|
Січень
2017року
|
Янковська Я.С.
|
2
|
Корекційна
спрямованість здоров’язберігаючих освітніх технологій у спеціальній
школі-інтернаті.
|
Лепетченко К.М.
|
|
3
|
Корекційно – оздоровчий
напрям уроків у спеціальній школі–інтернаті.
|
Власенко Н.В.
|
|
4
|
Практичне заняття.
|
Євсєєнко В.В.
Фігураш Л.І.
|
Заняття3. «Здійснення
корекційно-оздоровчої роботи у виховному процесі спеціальної школи-інтернату»
1
|
Особливості
виховання та корекційно-виховна спрямованість навчання, виховання та розвитку
учнів з особливими освітніми потребами.
|
Березень
2017року
|
Сич С.І.
|
2
|
Корекційна
спрямованість здоров’язберігаючих технологій у спеціальній
школі-інтернаті.
|
Ломакіна О.Ф.
|
|
3
|
Корекційно-оздоровчий
напрям організації і проведення
самопідготовки у спеціальній школі-інтернаті.
|
Кроль Г.І.
|
Проблемна тема школи
на 2017 -2022 навчальний
рік
«
Компетентнісно – орієнтований підхід у здійсненні корекційної роботи з дітьми з
особливими освітніми потребами»
План роботи спецсемінарів на
2017 - 2018 н.р.
Тема року: «Сучасний
урок у спеціальній школі»
№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Час діяльності
|
Відповідальний
|
Заняття 1. «Принципи та
методи корекційно-розвиваючого навчання у спеціальній школі»
|
|||
1.
|
Інклюзивна
освіта в контексті компетентнісно – орієнтованого підходу до
навчання на Україні і за кордоном. Принципи інклюзивної освіти.
|
Жовтень
2017 року
|
Коваль Н.Ю.
|
2.
|
Обгрунтування та реалізація дидактичних принципів в умовах корекційного
навчання.
|
Кутчик В.В.
|
|
3.
|
Методи навчання та їх класифікація. Особливості застосування
у корекційно – розвитковій роботі.
|
Моісевич К.І.
|
|
4.
|
Відео «Активні методи навчання» Ольга Бургамістрова
|
Абрамова Т.П.
|
|
Заняття 2. «Характеристика
методів навчання за джерелом передачі та сприймання навчальної інформації у
корекційн -розвивальній роботі з учнями з особливими освітніми потребами»
1.
|
Словесні методи навчання у корекційно- розвивальній роботі з
учнями з особливими освітніми потребами.
|
Січень
2018року
|
Крамарева Л. І.
|
2.
|
Наочні методи навчання у корекційно- розвивальній роботі з
учнями з особливими освітніми потребами.
|
Акімочкіна К. О.
|
|
3.
|
Практичні методи навчання у корекційно- розвивальній роботі з
учнями з особливими освітніми потребами.
|
Сазонова Л. М.
|
|
4.
|
Відео. Вебинар
«Комбінування класичних та новітніх методів навчання – запорука успіху»
|
Абрамова Т.П,
|
|
5.
|
Практичне
заняття. Впровадження активних та інтерактивних методів
навчання учнів з особливими освітніми потребами.
|
Ходак А. Д.
Смоліна К. А.
|
Заняття 3 «Сучасний урок: основні заповіді щодо підготовки та
проведення уроку у спеціальному закладі освіти»
1
|
Складання плану уроку. Основні вимоги щодо планування
мети і завдань уроку в спеціальній школі.
|
Березень
2018року
|
Панченко О.М.
|
2
|
Корекційно спрямована структура уроку в спеціальній
школі.
|
Ромашова Л.М.
|
|
3
|
Типологія уроків в спеціальній школі. Реалізація
корекційних завдань на пропедевтичних уроках та уроках формування нових
знань, умінь і навичок.
|
.
Фігураш Л.І,
|
|
4
|
Практичне заняття. Загальнокорекційний та
організаційний момент на уроці: практика, інновації.
|
Ємельяненко І.В.
Поліщук Є.С.
|
План роботи спецсемінарів на 2018 - 2019 н.р.
Проблемна тема школи: «Компетентнісно – орієнтований
підхід у здійсненні корекційної роботи
з дітьми з особливими освітніми потребами»
Заняття 1. «Традиційні типи уроків у спеціальній школі»
№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Час діяльності
|
Відповідальний
|
1.
|
Педагогічна і наукова спадщина І. Г. Єременка. Уроки
додаткової корекції знань, умінь та навичок.
|
Жовтень
2018 року
|
Тиховська Н. М.
Ходак А.Д.
|
2.
|
Уроки систематизації, узагальнення та закріплення
знань. Комбінований урок.
|
Сапа Н. М.
|
|
3.
|
Перевірка та оцінювання знань, умінь та навичок.
|
Слободенко Л. Л.
|
Заняття 2. «Нетрадиційні
типи уроків у спеціальному закладі освіти»
1.
|
Нестандартний урок як розвиток структури традиційного уроку. Нетрадиційні уроки формування нових знань та додаткової корекції
умінь, навичок учнів з особливими
освітніми потребами
Урок – лекція
(проблемна, звичайна, «лекція удвох, прес «конференція», консультація,
провокація, діалог); вистава, мандрівка, композизія, телепередача,
дослідження, мультимедія, конференція…
|
Січень
2019 року
|
Мілюхіна М. О.
|
2.
|
·
Нетрадиційні уроки систематизації,
узагальнення, поглиблення, розширення, повторення знань, умінь та
навичок учнів з особливими освітніми потребами
Урок – гра, вікторина,
казка, подорож, мандрівка, вистава, турнір, ділова гра, семінар, аукціон,
дебати...
|
Олійник С.М.
|
|
3.
|
Нетрадиційні уроки застосування та перевірки знань,
умінь та навичок учнів з особливими освітніми потребами. Комбінований урок.
Урок – змагання, КВН, звіт, віршовані,
аукціон, практикум, багатоетапна естафета, залік, огляд, проектів,
експедиція…
|
Панченко О. М.
|
|
4.
|
Практична частина.
Відео
ролик «Компетентнісно-орієнтований підхід у здійсненні навчально
- корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»
|
Вишняк Н. В.
|
Заняття3. «Позаурочні
форми організації навчально – корекційної роботи у спеціальній школі»
1
|
Додаткові форми організації педагогічного процесу в системі
спеціальної освіти: екскурсії,
практичні і лабораторні заняття за індивідуальним або груповими завданнями
учителя, виробнича практика, додаткові заняття, позакласні форми педагогічної
роботи, самопідготовка.
o
|
Березень
2019 року
|
Журавльова О.Л.
Кроль Г.І.
|
|
2
|
Допоміжні форми організації педагогічного процесу в спеціальній
школі-інтернаті: факультативів, гурткової
та клубної роботи, конкурси, виставки учнівської творчості, епізодичні заходи позакласної роботи.
o
|
Ільчук Р.С.
|
||
3
|
Трудове навчання,
як засіб корекції і розвитку учнів з особливими освітніми потребами.
|
.
Євсеєнко В.В.
|
||
4.
|
Практична частина.
Відео
ролик «Компетентнісно - орієнтований підхід у здійсненні позакласної
навчально - корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»
|
Макарова С.Г.
|
||
Заняття3. «Позаурочні форми організації навчально – корекційної
роботи у спеціальній школі»
1
|
Роль позакласної роботи в корекції недоліків
психофізичного розвитку учнів з особливими освітніми потребами, формування їх
особистості. Завдання та особливості позакласної роботи в
школах – інтернатах. Додаткові форми організації
педагогічного процесу в системі спеціальної освіти: екскурсії, практичні і лабораторні заняття за індивідуальним
або груповими завданнями учителя, виробнича практика, додаткові заняття,
позакласні форми педагогічної роботи, самопідготовка.
o Яке місце
займають при навчанні;
o Тематика;
o Особливості;
o Корекційне
значення;
o Мета
|
Березень
2019 року
|
|||
2
|
Допоміжні форми організації педагогічного процесу в спеціальній
школі-інтернаті: факультативів, гурткової
та клубної роботи, конкурси, виставки учнівської творчрсті, епізодичні заходи позакласної роботи.
o основні умови, які необхідно враховувати при організації роботи гуртків;
o головне завдання;
o форми
організації (масові, групові, індивідуальні);
o види гуртків (предметні
(географічний, краєзнавчий, історичний, математичний тощо); художнього
читання, слова, декламування; танцювальні гуртки та хорові гуртки; гуртки
ліплення, художньої різьби з деревини, машинної і ручної вишивки, ручної
праці; гурток юних натуралістів; гуртки кіномеханіків, гуртки створення
іграшок, роботи з конструктором; спортивні гуртки і секції (гурток легкої
атлетики, бадмінтону, тенісу тощо); гурток художньої самодіяльності, дитячих
театрів, лялькових театрів тощо. )
|
||||
3
|
Трудове навчання, як
засіб корекції і розвитку учнів з особливими освітніми потребами.
Питання:
- У чому полягає освітня, виховна та
корекційна роль праці у спец. школі;
(коригується, формується …)?
- Яким чином здійснюється зв’язок трудового навчання із загальноосвітніми предметами?
- Якими є завдання професійно –
трудового навчання у спеціальній школі?
- Які види професійно – трудової
підготовки одержують учні спеціальної школи?
-
Із яких етапів складається трудове навчання учнів з особливими
освітніми потребами?
o Перший (1 – 3кл.) –
уроки ручної праці;
o Другий – професійна
орієнтація;
o Третій – професійно –
трудова підготовка;
o Четвертий –
удосконалення професійної майстерності;
·
Перший етап –
самообслуговування й заняття з ручної праці в молодших класах.
Під час вивчення загальноосвітніх
предметів:
o використання вміння набутих в процессі трудової
діяльності - уміння вимірювати, важити, обчислювати, розбирати, монтувати,
вирощувати тощо;
·
Другий етап – суспільно
корисна праця та професійно-трудове навчання в старших класах:
- робота на пришкільній земельній ділянці;
- виконання практичних завдань;
- робота в шкільних кабінетах;
- заняття в навчально-виробничих кабінетах;
|
.
|
|||
4.
|
Відео ролик «Компетентнісно-орієнтований
підхід у здійсненні корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми
потребами вчителів школи»
|
Вишняк Н. В.
|
|||
Позакласні форми навчально – пізнавальної
діяльності:
·
Масові:
o предметні тижні;
o екскурсії;
o конкурси;
o вікторини;
o виставки творчих робіт;
o свята знань;
o усні журнали та
інше
·
групові:
o гуртки;
o літературні студії тощо;
·
індивідуальна позаурочна робота;
·
позашкільна навчально – пізнавальна діяльність;
План роботи
спецсемінару по проблемній
темі школи: «Компетентнісно – орієнтований
підхід у здійсненні корекційної роботи з
дітьми з особливими освітніми потребами».
Теорія виховання.
Заняття 1. «Загальні основи виховної роботи у
спеціальних (корекційних) закладах освіти»
№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Час діяльності
|
Відповідальний
|
1.
|
Сутність процесу
виховання учнів з особливими освітніми потребами.
§
.Актуальні проблеми виховання дітей з обмеженими можливостями
§
Мета,
завдання та принципи виховання школярів.
§
Закономірності
процесу виховання.
|
Жовтень
2019 року
|
Удовецька
Я.Ю.
|
2.
|
Методи корекційно-виховної роботи в спеціальних
(корекційних) закладах освіти.
§
Корекційна
спрямованість методів та засобів
(традиційних, інтерактивних) виховної роботи.
§
Диференціація
методів виховання та засобів корекційно-виховної роботи в залежності від
індивідуальних особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, соціальних умов виховання.
|
Томіленко О.Б.
|
|
3.
|
Виховання учнівського колективу в спеціальній (корекційній) школі.
§
Корекційна
спрямованість методів та засобів
(традиційних, інтерактивних) виховної роботи.
§
Диференціація
методів виховання та засобів корекційно-виховної роботи в залежності від
індивідуальних особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, соціальних умов виховання.
|
Бохтеєва В.Р.
|
|
4
|
Практична
частина. Реалізація особистісно-орієнтованого
підходу в практиці виховання.
Особистісно- орієнтований
підхід (виховна технологія) –
ОСНОВА НОВОЇ ФІЛОСОФІЇ (в Україні)
·
виховна позиція –
розуміння
дитини (розуміти)
·
виховна позиція – визнання дитини (визнавати)
·
виховна позиція – прийняття
(ухвалення) дитини (приймати
)
|
Сазонова Л. М.
Владімирова Л. Ф.
|
Заняття
2. «Моральне
виховання здобувачів
освіти з особливими освітніми
потребами»
|
№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Час діяльності
|
Відповідальний
|
|
1.
|
Ідеї В. О. Сухомлинського з основ морального виховання здобувачів
освіти з особливими освітніми потребами.
|
Січень
2020 року
|
Богомолова
Світлана
Арсентіївна
|
|
2.
|
Формування моральної поведінки здобувачів освіти спеціальної
школи.
|
|
Шведова
Олена
Валентинівна
|
|
3.
|
Етичні бесіди та години спілкування морального спрямування
як одна з головних форм виховання в школі.
|
|
Піддубна
Світлана
Анатоліївна
|
|
4
|
Практична
частина.
Позакласні та класні заходи
морального виховання в
·
молодших класах;
·
старших класах.
|
|
Удовецька
Яна Юріївна
Семененко Тетяна
Володимирівна
|
Немає коментарів:
Дописати коментар